Бренды

A'pieu

Logo A'pieu

Косметичний бренд A'pieu заявив про себе в 2008 році. Він є дочірнім «підрозділом» усіма відомої компанії Missha. Продукцію компанії спочатку можна було придбати тільки в Кореї. Через 3 роки, в 2011 році торгова марка відкриває свої перші магазини косметики. Популярність і затребуваність споживачами товарів A'pieu досить швидко подолала географічні кордони Кореї. Сьогодні ці засоби частий гість на європейських вітринах.

Aekyung

Logo Aekyung

Бренд Aekyung один з найбільших південнокорейських виробників косметики. Заснований в 1954 році і позиціонувався як невеликий сімейний бізнес. За більш ніж 60 років Aekyung перетворився на великий холдинг. Але незмінним залишилося одне - любов і повага до споживачів, - адже саме так перекладається назва компанії. Aekyung належать різні бренди і в їх числі KeraSys, Esthaar, Shower Mate, Mom's Gift - все для догляду за тілом та волоссям.

CosRx

Logo CosRx

Корейський бренд CosRx представляє доступний ціновий сегмент косметики, орієнтований на створення якісних, ефективних продуктів для всіх типів шкіри. Використовуючи науково-дерматологічні знання, косметика CosRx поєднує в собі науковий підхід і ефективність природних інгредієнтів. Бренд пропонує миючі засоби з саліциловою і гіалуроновою кислотою, зволожуючі засоби з гіалуроновою кислотою, медом і церамідами. Широка рецептурна різноманітність забезпечує м'який і ефективний догляд за будь-яким типом шкіри.

Dr.Jart

Logo Dr.Jart

Спочатку продукція бренду використовувалася в клініках естетичної медицини. Сьогодні косметика Dr.Jart + охоплює широке коло споживачів завдяки багатогранному асортименту. Засоби бренду подарують професійний і всебічний догляд за шкірою обличчя і тіла, а інноваційний підхід до її створення дозволяє гідно конкурувати на світовому ринку.

Elizavecca

Logo Elizavecca

Корейська компанія Elizavecca вийшла на арену в 1986 році. З тих пір вона нарощувала свою успішність і популярність завдяки широкому асортименту і бездоганній якості. Бренд випускає різноманітні лінійки продуктів, що дозволяє охопити максимально широкий круг споживачів. Крім виробництва, компанія активно займається розробками і дослідженнями. Саме фахівцям даного бренду належить створення всесвітнього улюбленця - ВВ-крему.

Esthetic House

Logo Esthetic House

Компанія Esthetic House з 1996 року займалася дослідженнями для європейських виробників, але в 2010 керівництво прийняло рішення спеціалізуватися на розробці власних продуктів, різноманітність яких підкорює професіоналів. На особливу увагу заслуговує серія по догляду за волоссям Esthetic House СР-1, вона відома далеко за межами Кореї.

Etude House

Logo Etude House

Керівництво компанії дотримується принципів якості, натуральності та демократичної цінової політики. Ці фактори і забезпечують успіх бренду. Широка палітра високоякісних косметичних засобів, інструментів та аксесуарів дозволяє використовувати продукцію Etude House не тільки в домашніх умовах, але і в салонах.

Eyenlip

Logo Eyenlip

Eyenlip - молодий, але відомий бренд корейської косметики, який вийшов за межі азіатського ринку і завоював популярність серед європейських дівчат. Поєднання класичних рецептів східної медицини з сучасними технологіями робить продукцію компанії унікальною серед конкурентів. Головна відмінність Eyenlip від інших марок - вміст у препаратах олії лосося, цінного компонента, що продовжує молодість шкіри. Воно постачає епітелій вітамінами, жирними кислотами, білками, які прискорюють регенерацію клітин, розгладжують зморшки і надають обличчю свіжий, відпочинутий вигляд.

FarmStay

Logo FarmStay

Південнокорейський бренд FarmStay заснований в 2007 році, проте за порівняно невеликий термін свого існування став знаменитий далеко за межами Азії. Бренд відомий завдяки доступній ціні і широкій палітрі засобів для догляду шкіри обличчя. При комплексному використанні засоби допомагають повернути шкірі молодість і красу, роблять її більш чистою, красивою і здоровою. Гіпоалергенна формула робить ці засоби популярними серед власниць чутливої і схильної до подразнення шкіри.

freshMinerals

Logo freshMinerals

freshMinerals - це декоративна косметика на основі природних мінералів. Мінерали надають всій декоративній косметиці яскраві відтінки і сяйво, а також забезпечують догляд за шкірою найвищої якості. Широкий асортимент і відмінна якість звели продукцію бренду в ранг професійної.

Holika Holika

Logo Holika Holika

З перших днів існування бренду Holika Holika в нього закладені найсильніший кадровий потенціал, інноваційний підхід до створення рецептур, любов і повага до споживача. Традиції якості, першосортні інгредієнти, комплексний підхід, залучення фахівців з різних областей для створення засобів - це незмінні постулати для керівництва компанії. Сьогодні торгова марка представлена в більш ніж 200 магазинах.

Innisfree

Logo Innisfree

Косметична компанія Innisfree заснована в 2000 році. Майже за 20 років стрімкого розвитку продукти торгової марки заслужили популярність, авторитет і любов споживачів серед різних вікових груп. На увагу заслуговують натуральні компоненти косметичних засобів. Всі рослини зібрані в еко-оазисі Південної Кореї, на острові Чеджудо. До слова, саме цей факт і послужив джерелом назви. «Innis» перекладається як «острів». Великою популярністю користується лінійка мінеральних декоративних засобів. Наприклад, туш для вій одночасно доглядає і має декоративні здібності.

It's Skin

Logo It's Skin

Косметичний бренд Its Skin заснований в 2006 році. Головна відмінність його продукції - гіпоалергенність, тому вона підходить для найчутливішої ​​і вимогливої ​​шкіри. Косметичні засоби It's Skin спрямовані не тільки на рішення косметологічних проблем шкіри (акне, зморшки, сухість і т.д.), але і на підтримку її молодості, пружності і свіжості. Дерматологи Its Skin дотримуються думки, що в складі кожного косметичного засобу повинні використовуватися натуральні інгредієнти в правильних пропорціях, а зміст антисептиків і консервантів повинен бути знижений до мінімуму.

JAYJUN COSMETIC

Logo JAYJUN COSMETIC

У 2014 році група південнокорейських пластичних хірургів, дерматологів та косметологів заснувала компанію JAYJUN COSMETIC. Девіз виробника: «Відповідальні за красу». Основним завданням бренду є продовження молодості шкіри, її пружності і привабливого зовнішнього вигляду. При створенні продукції фахівці бренду використовують тільки найкращі та натуральні інгредієнти. Особливою популярністю серед споживачів користуються тканинні маски для обличчя.

JM Solution

Logo JM Solution

«Здорова і красива шкіра для всіх!» - це не просто девіз, це стратегія корейського бренду JM Solution. Дана корейська косметична компанія відома високими стандартами інгредієнтів і інноваційними формулами. Біля витоків створення бренду група косметологів, пластичних хірургів і дерматологів. Для створення косметики JM Solution використовуються тільки ретельно відібрані натуральні інгредієнти не тільки з Кореї і азіатських країн, а й з найвіддаленіших куточків світу.

Karatica

Logo Karatica

«Ми досліджуємо і розвиваємо вашу красу!» - цей девіз став проріканням для всього асортименту цього бренду. Компанія розробляє і випускає інноваційну косметику, яка не має аналогів в світі. Склади і рецептури Karatica дають відмінні результати, що підтверджується повагою споживачів. Сироватки, есенції, креми та маски бренду виготовляються з використанням ДНК і дорогоцінних металів.

La'dor

Logo La'dor

Цей південнокорейський косметичний бренд заснований в 2008 році. Фахівці компанії La'dor займаються власними розробками і випуском продуктів для волосся. Їх особливість полягає в тому, що вони здатні забезпечити професійний догляд за волоссям навіть в домашніх умовах. Виробник підібрав кращі стародавні рецепти, перевірені часом. Їх унікальна формула побудована тільки на натуральних речовинах, здобутих у самої природи. Це дозволило бренду вигідно виділитися на світовій косметичній вітрині.

Laneige

Logo Laneige

Косметичний бренд Laneige заснований в 1994 році. Належить він найбільшій світовій косметичній корпорації Amore Pacific. У перекладі з французької назва бренду означає «сніг». Виробник заявив себе найкращим з виробництва зволожуючих засобів по догляду за шкірою обличчя. Унікальність косметики Laneige полягає в тому, що всі серії бренду розроблені на основі найчистішої талої води з Гімалаїв.

Median

Logo Median

Бренд Median зобов'язаний своїй появі великому виробнику Amore Pacific. Ця компанія була створена 1945 році з метою розширити межі традиційної краси інноваційними ідеями. За час існування, вона змогла випустити продукцію, яка піклується про красу обличчя, тіла, волосся і зубів. Як вважають виробники, для краси недостатньо доглядати тільки за волоссям або обличчям, виключно в комплексі, впливаючи на певну область можна досягти досконалості.

Missha

Logo Missha

Девіз бренду Missha: «Якість має бути доступною!». Це і пояснює таку популярність продукції даної корейської компанії. При цьому демократична цінова політика бренду зовсім не відбивається на бездоганній якості продуктів. Рецептура косметичних засобів компанії заснована на глибокому і всебічному вивченні особливостей структури шкіри, завдяки чому кожний косметичний засіб має високий відсоток ефективності.

Mizon

Logo Mizon

Унікальність бренду Mizon в тому, що над створенням формул косметичних продуктів трудиться далеко не одна людина: косметологи, фармацевти, трихолог, біотехнологи. Подібний підхід швидко зробив продукцію компанії популярною і затребуваною. Бальзами, гелі, креми, гель-пілінг, консилер, лавандові місти, олії, snail засоби - всі ці продукти компанії Mizon стали популярними і отримали любов мільйонів. Більш того, компанія цілком успішно спробувала себе у виробництві декоративної косметики. Пудри і помади бренду й досі не втрачають свою популярність серед споживачів.

Nature Republic

Logo Nature Republic

Бренд Nature Republic на ринку майже 10 років. За цей відносно невеликий період часу завдяки ефективності і авторитету він завоював шанувальників далеко за межами своєї країни. Фахівці фірми приділяють велику увагу дослідженню рослин - основного інгредієнта засобів для догляду за обличчям. Nature Republic - це невичерпне джерело корисних властивостей і активних речовин для будь-якого типу шкіри обличчя незалежно від віку її власниці.

NYX Professional MakeUp

Logo NYX Professional MakeUp

Бренд NYX Professional MakeUp був створений в Лос-Анджелесі в 1999 році молодою підприємницею Тоні Ко. Вона створила нішу декоративної косметики між дорогими професійними брендами і косметикою мас-маркет. Названий він на честь грецької богині ночі Нікс, що відрізняється неземною красою, яку не могли приховати навіть сутінки і темний одяг. Через 20 років асортимент бренду виріс від декількох олівців для губ до лінійки в 1500+ продуктів у всіляких кольорах, відтінках, текстурах і формах.

Ottie

Logo Ottie

Ottie - популярний корейський виробник косметики для догляду обличчя. В основі назви бренду французьке слово «Hauteur» - елегантність, високий клас, гордість, і англійське «Pretty» - милий, чарівний, привабливий. Компанія позиціонує себе як виробника «природної косметики», в складі якої екстракти фруктів і рослин. Бренд Ottie використовує інноваційні косметичні розробки, що забезпечує максимальну ефективність і досконалу безпеку догляду за шкірою.

Planter's

Logo Planter's

Косметика Planter's - це неповторне поєднання натуральних компонентів чистої природи з сучасними технологіями.

Purito

Logo Purito

Косметичний бренд Purito заснований в 2013 році. Творці компанії поставили перед собою мету створювати косметику, яка буде натуральною і безпечною для всіх, незалежно від віку і типу шкіри. У складі косметики Purito відсутні агресивні хімічні інгредієнти, парабени, штучні барвники та ароматизатори. Філософія бренду: «Краще все робити повільніше, але залишатися вірним основам!». Даний виробник з Південної Кореї прославився своєю ековідповідальністю, оскільки дотримується унікальної технології виробництва упаковки для товарів, використовуючи перероблений папір. Продукція Purito не тестується на тваринах і складається виключно з природних компонентів.

Secret Key

Logo Secret Key

Молодий південнокорейський бренд почав свою роботу в 2006 році. Приблизно в цей період був випущений легендарний BB-Cream Secret Key, який створив фурор на світовому ринку. Розвиток компанії став настільки стрімким, що вже в 2009 році вона отримала сертифікат виробничого підприємства. Корейська косметика Secret Key випускається у власних лабораторіях. Працівники застосовують в основному натуральні компоненти (трави, фрукти, дари моря) вміло поєднуючи їх з інноваційними розробками.

Skin79

Logo Skin79

Skin79 - корейський бренд, створений в 2004 році. Сьогодні він дуже популярний і є лідером серед інших виробників ВВ-кремів. Основний напрямок роботи бренду - виготовлення екологічно чистої продукції, завдяки чому вона завоювала популярність по всьому світу і нагороджена безліччю премій. Продукти поставляються в тубах і флаконах з дозатором, тому максимально зручні у використанні.

SkinFood

Logo SkinFood

Цей виробник є старожилом на ринку косметичних засобів. Перша продукція Skinfood побачила світ в 1957 році. Інгредієнти в рецептурах бренду виключно натуральні: овочі, фрукти та інші натуральні компоненти досить ефективні, при цьому делікатні по відношенню навіть до найчутливішої шкіри. Асортимент продукції дуже багатогранний: догляд за обличчям, волоссям, тілом та декоративні косметичні засоби.

SNP

Logo SNP

Назва косметичного бренду SNP розшифровується як абревіатура і означає - сяйво, природа, чистота (shining, nature, purity). Торгова марка SNP належить компанії SDBIOTECH ко. Ltd. Девіз компанії: «Наукові знання для створення краси і здорового способу життя». З метою створення ефективної і орієнтованої на споживача продукції, компанією організований власний науково-дослідний дерматологічний центр, саме тому кожен косметичний продукт розробляється з використанням натуральних природних інгредієнтів і відображає передові знання в дерматології.

Some By Mi

Logo Some By Mi

Отримавши безліч нагород в області косметології компанія Some By Mi пропонує широкий асортимент продуктів від косметики для догляду до декоративної косметики. Керівництво компанії просуває ідею про те, що справжня краса варта уваги. Назва бренду походить від корейського слова «MI», що означає «краса». У рецептурах засобів використовуються натуральні компоненти, що забезпечують хорошу ефективність і затребуваність косметичних засобів.

Stenders

Logo Stenders

STENDERS є одним з найбільших виробників косметики в Північній Європі. Це команда творчих і компетентних фахівців, захоплених ідеєю косметики, наповненою відчуттями.

Su:m37

Logo Su:m37

Su:m37 - це корейський бренд, який спеціалізується на випуску ферментованої косметики. Він заснований в 2007 році. Для створення косметики використовуються продукти природного бродіння відбірної сировини, більше п'ятдесяти видів рослин, вирощених в екологічно чистих районах. Ферментовані екстракти дають більш виражений ефект, краще сприймаються шкірою і глибше проникають, не дратують її, плюс лактобактерії і амінокислоти, що входять до складу, відновлюють захисну мантію шкіри, підвищують еластичність, покращують текстуру, сприяють оздоровленню шкіри. Також виробник заявляє, що в складі продуктів марки немає штучних ароматизаторів і барвників.

Sulwhasoo

Logo Sulwhasoo

Косметика Sulwhasoo є одним з найбільш популярних і затребуваних брендів класу «преміум» в Південній Кореї. Численні наукові тестування і експерименти довели, що косметика дуже ефективна в боротьбі з віковими змінами шкіри. У рецептурах виробник використовує численні природні інгредієнти і лабораторні речовини вищої якості, безпека яких підтверджується офіційними сертифікатами.

The Face Shop

Logo The Face Shop

The Face Shop одна з найбільш зрілих косметичних марок, представлених на корейському ринку косметики. Вона створена в 1962 році. Сьогодні бренд популярний і користується повагою серед мільйонів споживачів, оскільки чітко дотримується початкового курсу на використання тільки натуральних інгредієнтів в складі випускаючих засобів. Продукція The Face Shop представлена ​​в 29 країнах світу. Під маркою The Face Shop випускаються різні серії засобів, які надають лікувальну дію на проблемну шкіру - зняття роздратування, боротьба з акне. Є лінії, спрямовані на боротьбу з недосконалостями шкіри і її старінням. А також серії засобів, які інтенсивно зволожують шкіру обличчя.

The Oozoo

Logo The Oozoo

Цей корейський косметичний бренд прославився завдяки своїм тканинним маскам. У перекладі з корейської OOZOO означає «Всесвіт». Кращі інгредієнти, інноваційні технології та незвичайна подача змішування інгредієнтів для збереження стабільності формул. Концепція бренду базується на трьох правилах: використання найефективніших і сучасних біо-технологій; чисті і виняткові склади формул; інгредієнти, які дають миттєвий видимий результат.

The Saem

Logo The Saem

Перша партія косметичних засобів бренду побачила світ в 2010 році. Перша назва компанії Saem of Wise and Beauty, що перекладається як «Джерело краси і мудрості». Спочатку товари вироблялися для внутрішньої вітрини Кореї, але поступово заволодіваючи ринками сусідніх країн, торгова марка завоювала успіх і отримала світову славу. У 2013 році продукція компанії вийшла на новий рівень, зайнявши нішу засобів для догляду преміум-класу. Різні типи шкіри, різноманітні вікові категорії, видове багатство - це все переваги косметики The Saem.

The Skin House

Logo The Skin House

Бренд The Skin House заснований в 1979 році. З тих пір він вже 40 років виробляє косметику для відродження шкіри. В основі косметичних формул бренду лежать традиції якості і інноваційний підхід до розробки косметичних засобів для догляду. В середньому будь-який косметичний засіб компанії на 95% складається з натуральних інгредієнтів. Зневоднення, чорні цятки, перші ознаки старіння, втрата пружності шкіри - продукція компанії The Skin House допоможе вирішити будь-які косметологічні проблеми шкіри.

The Yeon

Logo The Yeon

З 2012 року компанія The Yeon приємно дивує і навіть балує своїх прихильників актуальним асортиментом високоякісних засобів. Бренд поступово, але досить успішно завойовував міжнародні ринки. Віддаючи перевагу природним компонентам, компанія зробила ставку на ефективність, безпеку і екологічність. В основі рецептур компанії екстракти та соки рослин, які як ніякі інші компоненти здатні впоратися зі слідами стресу, які відбиваються на шкірі обличчя і тіла, волоссі.

Tony Moly

Logo Tony Moly

Косметичний бренд Tony Moly створений в 2006 році, проте це не завадило йому завоювати серця і косметички споживачів. Назва бренду походить від слів: «Tony» (від англ.) - стильний, «Moly» (з япон.) - в упаковці. Таким чином дослівно перекладається як «Стиль, упакований в коробці». На сьогоднішній день кваліфіковані фахівці бренду розробили понад 1 500 продуктів, які націлені на задоволення абсолютно кожної потреби покупця.

Too Cool For School

Logo Too Cool For School

Часто назву цього бренду переводять невірно. Насправді воно звучить не як «ти занадто класна, щоб ходити в школу», а як «ти занадто крута, щоб бути як всі». Успіх бренду - результат ретельної роботи маркетингу. На сьогоднішній день фірма може похвалитися наявністю корнерів в лондонському Selfridges і паризькому Galeries Lafayette. Косметичні засоби Too Cool For School унікальні і володіють високою якістю. На даний момент продукція бренду об'єднує 13 різних лінійок. Найпопулярнішими з них стали Egg і Dinoplatz.

Trimay

Logo Trimay

Бренд славиться не тільки привабливим дизайном продукції, а й унікальними складами і інгредієнтами: пептиди зміїної отрути, екстракт ластівчиного гнізда і акулячого плавника. Патчі компанії Trimay користуються популярністю і повагою серед споживачів і популярні далеко за межами країни-виробника - Кореї. Над розробкою продукції бренду трудяться провідні фахівці своєї галузі.